dinsdag 5 juli 2011

Cookies

Hier dan het recept van de koekjes die we allemaal gemaakt (en gegeten) hebben in Letland op onze laatste dag. Kunnen we hier verder smullen. En als je ze maakt, ik houd me aanbevolen, bel maar!

2 eggs
150 g sugar
150 g soured cream
500 g flower
1 g soda
lemon skin

Eggs, sugar and lemon skin mix together with a spoon. Add soured cream and soda. Add flower. Mix all of this and make a ball. Roll this dough and makke cookies. (jullie weten vast nog hoe dat moet. Reepjes snijden, gat in het midden en een kant van het deeg daar doorheen trekken. Of maak je eigen vormpje...) Boil the cookies in hot oil. Finish with sugar put about the cookies
Good apetit! :)

(de tekst is geheel overgenomen van het papiertje dat we hebben gekregen van de Letse meisjes, het Engels is niet van mij, maar wel een stuk leuker!

Geniet ervan!

:P

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het recept. Het waren heerlijke koekjes. De thee was ook fantastisch. Wie weet nog wat voor thee dit was? De combinatie was heerlijk.
    Groetjes, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het waren super lekkere koekjes en heerlijke muntthee Monica.
    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehhh.... Het smaakte niet naar citroen.
    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen